Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2010 20:54 - КАТО ДЪГА
Автор: sunn Категория: Изкуство   
Прочетен: 2433 Коментари: 6 Гласове:
56

Последна промяна: 25.07.2010 23:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image 


Днес мислете за мен
Дела Раи


Днес мислете за мен като дъжд и огниво. 
Като рана от изповед в нощи любовни.
Като гръм, като стих, като изворче живо,
ромолящо в душите ви с думи съдбовни. 

Помислете за миг колко много огньове
през душата ми топлят очите ви с песни.
И ще чуете волния вик от подкови
на небесния кон – моя вятър-чудесник. 

Помислете за мен, сякаш малка светулка,
прерисувала мрака с неземни картини.
Аз прегръщайки облак, ще свиря с цигулка.
И в очите ви с обич ще крача с години. 

Днес мислете за мен като изгревна лодка,
преосмислила с ласка море неразумия.
А когато останете в своя сиротност
ще откривате себе си в мое бездумие.

http://wonder.blog.bg/izkustvo/2010/05/06/dnes-mislete-za-men.540338



Тагове:   дъга,


Гласувай:
56



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - МАММА МИА!
26.07.2010 23:10
Бррр.... Точно в Десетката! ;)))
цитирай
2. sunn - Бррр. . . . Точно в Десетката! ;))...
27.07.2010 09:21
wonder написа:
Бррр.... Точно в Десетката! ;)))

Това ме прави двойно повече щастлив Дела !!! Благодаря ти ! :)))
цитирай
3. erato7 - Прекрасно! Поздравление и за двама ...
27.07.2010 10:48
Прекрасно! Поздравление и за двама ви!:)))
цитирай
4. sunn - Прекрасно! Поздравление и за двама ...
27.07.2010 11:24
erato7 написа:
Прекрасно! Поздравление и за двама ви!:)))

Благодаря ти erato7 , желая ти усмивки и дъга ! :)))
цитирай
5. lb20 - "Днес мислете за мен като дъжд ...
27.07.2010 21:59
"Днес мислете за мен като дъжд и огниво.
Като рана от изповед в нощи любовни.
Като гръм, като стих, като изворче живо,
ромолящо в душите ви с думи съдбовни. " - точно такива сте и двамата с Дела! Поздравления!
цитирай
6. sunn - "Днес мислете за мен като дъжд ...
27.07.2010 22:08
lb20 написа:
"Днес мислете за мен като дъжд и огниво.
Като рана от изповед в нощи любовни.
Като гръм, като стих, като изворче живо,
ромолящо в душите ви с думи съдбовни. " - точно такива сте и двамата с Дела! Поздравления!


Горещо е и твоето сърце ЛБ , красиви са чувствата в теб , красиви са и клиповете които твориш , в тях гори вечено огънче , огънчето на голямото ти богато с чувства сърце ! Благодаря ти от сърце ЛБ !!! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sunn
Категория: Изкуство
Прочетен: 459668
Постинги: 79
Коментари: 926
Гласове: 8662