Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2010 11:40 - ГАЛЕРИЯ
Автор: sunn Категория: Изкуство   
Прочетен: 3349 Коментари: 9 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image  image  image  image
image  image  image  image
image  image  image  image
image  image  image  image



Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lb20 - :)
17.04.2010 11:55
Удоволствие е да се насладя на галерията ти от усещания и прекрасности, Съни!Аплодисменти и продължавай да ни радваш с красотите които създаваш!
цитирай
2. sunn - Удоволствие е да се насладя на га...
17.04.2010 12:06
lb20 написа:
Удоволствие е да се насладя на галерията ти от усещания и прекрасности, Съни!Аплодисменти и продължавай да ни радваш с красотите които създаваш!


:))) Усмихвам се щастлив когато успял съм с рисунки усмивки и чувства да събудя !
Благодаря Ти ЛБ , мечтателен ден ти пожелавам и нека вдъхновение те зареди за ново твое творение !!! ;)))
цитирай
3. erato7 - Истинска наслада!!! Искрени ап...
17.04.2010 12:56
Истинска наслада!!! Искрени аплодисменти!!!:)))
цитирай
4. sunn - Истинска наслада!!! Искрени ап...
17.04.2010 16:37
erato7 написа:
Истинска наслада!!! Искрени аплодисменти!!!:)))


Благодаря, а каква по-голяма наслада за мен от вашата наслада ! :)))
цитирай
5. анонимен - Все бързам и забравих да намина и към ...
20.04.2010 00:38
Все бързам и забравих да намина и към теб. Чудесно е, че си направил този сборен постинг. Чрез него открих "Вихрите ми", които съм пропуснала... :( Много обичам конете, яздила съм, но любителски, из едно ранчо по Африка и още от по-ранна възраст приемам конете като символ на волност, свобода... Имам си две стихчета в които съм вплела тези горди животни. Едното е тъжно/спънатата свобода е тъжна/, а другото е в такт с възторжения им устрем/жаждата за полет е и начало на полет/...
Разбъбрих се...:) Целуната вечер!
bizcocho
цитирай
6. sunn - Все бързам и забравих да намина и към ...
20.04.2010 09:36
анонимен написа:
Все бързам и забравих да намина и към теб. Чудесно е, че си направил този сборен постинг. Чрез него открих "Вихрите ми", които съм пропуснала... :( Много обичам конете, яздила съм, но любителски, из едно ранчо по Африка и още от по-ранна възраст приемам конете като символ на волност, свобода... Имам си две стихчета в които съм вплела тези горди животни. Едното е тъжно/спънатата свобода е тъжна/, а другото е в такт с възторжения им устрем/жаждата за полет е и начало на полет/...
Разбъбрих се...:) Целуната вечер!
bizcocho


Да ... спънатата свобода е онова начало , жажда за полет , търсене , завихряне което се устремява напред във вихрен полет ... ! :))) Целунат ден bizcocho !
цитирай
7. tomich - Sunn, за първи път...
25.04.2010 15:45
Sunn, за първи път влизам в твоя блог, но ти обещавам, че ще те следя. Харесват ми твоите "завихрени" рисунки!
цитирай
8. queerfish - Красивости творят ръцете Ви! Ус...
01.06.2010 11:21
Красивости творят ръцете Ви! Успехи завихрени, цветни и много вълнуващи! :)
цитирай
9. sunn - Красивости творят ръцете Ви! Ус...
01.06.2010 14:56
queerfish написа:
Красивости творят ръцете Ви! Успехи завихрени, цветни и много вълнуващи! :)


Благодаря, радвам се че Ви зарадвах разглеждайки ме ! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sunn
Категория: Изкуство
Прочетен: 460252
Постинги: 79
Коментари: 926
Гласове: 8662